سرنوشت من

این روزها خیلی خیلی  تحت فشارم.  خیلی از مباحث هنوز مونده و دیگه فرصتی ندارم. مجبورم فقط خونده های قبلی رو مرور کنم.. چند شبه خوابم راحت نیست.  این ترم فقط یه درس داشتم. همکلاسی واقعا سنگ تموم گذاشت و خیلی کمکم کرد تو حل تمرینات اون درس و تا الان کلی از تجربیاتش در مورد آزمون جامع، در اختیارم گذاش سرنوشت من...
ما را در سایت سرنوشت من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : esarneveshtehman4 بازدید : 47 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 20:52

*امتحان جامع مرحله اول کتبی در دو روز بین تاریخهای 6 تا 10 مارچ 2017 ( 16 تا 20 اسفند 1395 )خواهد بود. روز دقیقش هنوز اعلام نشده.   *مطالعه همچنان ادامه داره.   عکس تزیینی  ولنتاین ( مرکز خرید cepa در آنکارا )    بفرمایید کیک   خدایا شکرت... موضوعات مرتبط: خاطراتِ منبرچسب‌ها: ولنتاین 2017 , آزمون سرنوشت من...

برچسب : نویسنده : esarneveshtehman4 بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 20:52

تولدم مبارک با همکلاسی رفتیم خرید و حسابی خوش گذشت.  این هم کیک تولدم که خودم درست کرده بودم و بعد از شام  تو خونه خوردیم. و اما آزمون جامع مرحله کتبی به تاخیر افتاد. تاریخ دقیق رو 20 Martch و 22 Martch  اعلام کردند.  یعنی 30 اسفند و 2 فروردین.   باز  خوبه 1 فروردین نشد حداقل تحویل سال رو سر جلسه سرنوشت من...
ما را در سایت سرنوشت من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : esarneveshtehman4 بازدید : 36 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 20:52

* 24 اسفند تولد داداش بزرگم بود و البته چهار شنبه سوری. به شدت مشغول درس خوندن بودم. پیام تبریک واسه داداشم فرستادم. هم تصویری هم صوتی.  از طریق تلگرام تو گروهها می دیدم چهارشنبه سوری چه خبره. پدر مادرم و البته مادر همسرم  مثل همیشه واسم عکسهای خانوادگی قشنگ می فرستادن.  این عکس خیلی جالب بود گرب سرنوشت من...

برچسب : نویسنده : esarneveshtehman4 بازدید : 7 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 20:52

عیدتون مبارک. ایشالا همیشه شاد و خوشبخت و سلامت و موفق باشید.   امسال تصمیم گرفتم به جای سبزه، تخم لیمو بکارم تا بعدا به درد بخوره و مثل سبزه بیرون نریزم. البته یکم دیر دست به کار شدم و خیلی پر پشت نشد. دوشنبه 30 اسفند ( 20 مارچ 2017 ) ساعت 2 امتحان داشتم. حوالی ساعت یک و 20 دقیقه ظهر به وقت ترکی سرنوشت من...
ما را در سایت سرنوشت من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : esarneveshtehman4 بازدید : 11 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 20:52

4 فروردین تولد استاد راهنمام ( 24 مارچ 2017)  این کیک رو به مناسبت تولد استاد راهنمام پختم و با هماهنگی منشی دپارتمان  و چند تا از دانشجوها استادم رو سورپریز کردیم. کیک رو داخل اتاق جلسه اماده کردم. به همراه دانشجوها داخل اتاق منتظر استاد شدیم. چراغ اتاق رو هم خاموش کردیم. به محض ورود استاد کف زدیم. سرنوشت من...

برچسب : نویسنده : esarneveshtehman4 بازدید : 54 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 20:52

چهارشنبه (6 اردیبهشت) شب خیلی خسته بودم. رفتم سراغ گوشی. همسرم کنارم با گوشی مشغول بود. پروفایل چند تا از فامیلای همسرم رو دیدم که سیاه شده. مشکوک شدم. نگران شدم. معلوم بود که خبریه. سریع واسه مامانم پیام گذاشتم که مامان لطفا بگو کی فوت کرده؟ اونم  انکار می کرد که هیچی نیست. اصرار کردم و به زور از ز سرنوشت من...
ما را در سایت سرنوشت من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : esarneveshtehman4 بازدید : 8 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 20:52

اینم کیک تولد همسرم که البته روز بعدش پختم.   منظره خونمون از طرف دریاچه .  طبقه دوم، یکی از واحدها خونه ما هست.   این نشانه گربه آنکارا رو خیلی از جاها می شه دید. کف پیاده رو ها . یا گاها روی دیوارها  این روزها به شدت در حال استراحت و خرید سوغاتی هستم. ایشالا خدا بخواد شنبه به سوی وطن خواهیم رفت سرنوشت من...

برچسب : نویسنده : esarneveshtehman4 بازدید : 41 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 20:52

سفر به وطن آنکارا - ارومیه  30 خرداد 1396 (20 می 2017) ساکهای پر از هدیه برای اقوام  صبح ساعت 8.30 پرواز آنکارا - وان داشتیم. هوای وان خوب نبود و پرواز تاخیر داشت. دو ساعت تو فرودگاه آنکارا منتظر موندیم. و ساعت 10:30 پرواز انجام شد.   فرودگاه آنکارا    نزدیک وان، روی دریاچه وان  ساعت 12 رسیدیم سرنوشت من...
ما را در سایت سرنوشت من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : esarneveshtehman4 بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 20:52